بهترین جای کردان برای خرید ویلا کجاست؟

  • 12 ماه پیش
  • 0
بهترین جای کردان برای خرید ویلا کجاست؟

بهترین جای کردان برای خرید ویلا کجاست؟ چنانچه قصد خرید ویلا در کردان کرج را دارید با در نظر مساحت زیاد این منطقه برای شما سوال پیش می آید که کدام بخش از آن مناسب تر می باشد؟
ما در این مقاله اندکی در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

خرید ویلا در کردان

کردان شامل بخش های زیادی است که شامل کردان شمالی و کددان جنوبی می باشد کردان شمالی روستاهایی مانند چندار، برغان، کوهسار، بانوصحرا و کردان جنوبی شامل مناطقی همچون شهرک های طاووسیه، الهیه، حمیدیه، افشاریه و مناطق بزرگی مانند چهارباغ سهیلیه و تهراندشت است.

کردان شمالی یا کردان بالا

اول سوال این است کردان شمالی کجاست؟ کردان شمالی مکانی در شمال اتوبان تهران کرج است که در دامنه کوه قرار گرفته است.
همچنین سراسر مناطق کردان شمالی کوهستانی می باشد و در زمستان آب و هوایی سردی دارد.
مناطق زیر مجموعه کردان شمالی کدام است؟
مناطق که در بخش کردان شمالی واقع شده اند شامل: خود کردان، تالیان، برغان، آغشت، هرجاب، کوهسار، خورین، آجین، دوجین، ورده، ولیان، کوهسار و غیره…

ویژگی های کردان شمالی چیست؟

یشتر مناطق در این قسمت کوهستانی بوده و دارای آب و هوای سرد و لذت بخشی است. ب علت ارتفاع زیادی که بعضی از این منطق دارند ممکن است دچار مشکل کمبود آب باشند و تنها ویلاهایی که در کنار رودخانه واقع شده اند آب مناسبی جهت استفاده داشته باشند.

کردان جنوبی یا کردان پایین

کردان جنوبی از چند بخش تشکیل می شود که مساحت زیادی دارد.
به عبارت کلی سه بخش چهار باغ، سهیلیه، تهراندشت تحت عنوان کردان جنوبی به شمار خواهند رفت.
لازم به ذکر است که هر یک از این بخش ها شامل روستاهایی هستند که از نظر خرید و فروش ویلا معروف و شناخته شده می باشند مثل منطقه طاووسیه منطقه زعفرانیه لشکرآباد.
منطقه کردان جنوبی در جنوب اتوبان تهران کرج قزوین واقع شده است
و از مسیرهای مختلف دسترسی های جداگانه ای برای آن وجود دارد شامل: از کرج کمالشهر، از اتوبان تهران کرج خروجی کمالشهر ، از اتوبان تهران کرج خروجی کردان جاده علیخان سلطانی که مسیرهای اصلی دسترسی به کردان جنوبی است.

شهرک زعفرانیه کرج

شهرک زعفرانیه از مناطق عالی و خیلی خوب ویلایی در کرج می باشد که دارای آب و هوای بسیار خوبی است و جزو مناطق جنوبی کردان است.
زعفرانیه کرج دارای ویلاهایی مدرن و لاکچری بوده و برای سرمایه گذاری مکانی بسایر مناسب است.
وجود ویلاهای مدرن در این شهرک باعث محبوبیت روز افزون آن شده است.
شهرک زعفرانیه کرج در مجاورت منطقه کردان کرج و از مناطق چهارباغ می باشد که جزوی از توابع شهر کرج به شمار می رود.
شهرک زعفرانیه، بعد از عبور از استان البرز به فاصله جاده کرج به هشتگرد در آخر جاده سهیلیه و پیش از شهرک کامرانیه و شهرک کوروش با حد فاصل نزدیکی از تهران واقع شده است.

بخش های مختلف کردان جنوبی

مناطقی که در کردان جنوبی قرار دارند عبارتند از الهیه، طاووسیه، شهرک سهیلیه، سنقرآباد، لشکرآباد، زعفرانیه، اغلان تپه، عباس آباد، زکی آباد، ابراهیم اباد، قاسم آباد ،سرخاب ،سعید آباد تهراندشت، رامجین و غیره…

ویژگی های کردان جنوبی چیست؟

در منطقه کردان جنوبی مشکل کمبود آب وجود نخواهد داشت و اگر زمین را ۲۰ متر بکنید می توانید یک چاه آب با کیفیت داشته باشید.
به عنوان مثال: روستای مانند لشکر آباد سنقرآباد سعید آباد سرخاب از آب با کیفیتی برخوردار هستند.
اما در قسمت هایی از کردان جنوبی بعضی از روستاها با مشکل آب مواجه هستند مثل کهریزک کوروش زعفرانیه و غیره…

همواره توصیه می شود چنانچه قصد خرید ویلا دارید مکانی را انتخاب کنید که از شلوغی دور باشد و همچنین آلودگی هوای حداقلی داشته باشد و مقصد کوتاه تری را برای رسیدن به آن بپیمایید.

ما سعی داشتیم در این مقاله منطقه های خوب و درجه یک در مجاورت تهران را جهت خرید ویلا به شما معرفی کنیم و ویژگی های جزئی از آن ها را بیان کنیم تا انتخاب درست تری داشته باشید.

املاک صادقی با ۱۵ سال تجربه کاری در منطقه اماده ارائه بهترین خدمات مشاوره ای به شماست.

به بحث وارد شوید

مقایسه آگهی ها

مقایسه